مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




مسئول دفتر نمایندگی رهبری در هلال احمر قم گفت: جوانان جمعیت هلال احمر قم در بسیاری از برنامه های فرهنگی و مذهبی و اخلاقی سرآمد هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری در هشتمین جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال احمر و دیدار معاون جوانان و نمایندگان مجامع استانی جوانان و دانشجویی قم بیان کرد: جوانان داوطلب در هلال احمر عمر را در انجام برنامه های مختلف و در مسیر خدمت رسانی سپری می کنند که ذخیره دنیا و آخرت است.

مسئول دفتر نمایندگی رهبری در هلال احمر قم افزود:این تلاش ها و خدمات هلال احمر جای تقدیر دارد به ویژه زحمات جوانان در اربعین و محرم قابل توجه بود.

وی تصریح کرد: تلاش ارزنده در خدمت به زائران گام بزرگی در راه خدا واهل بیت (ع) است و از اجری قابل توجه برخوردار است.

حجت الاسلام علامه مهری در مورد فعالیت های حوزه نمایندگی رهبری در هلال احمر بیان کرد: این فعالیت ها شامل برنامه های فرهنگی و توسعه مبانی عقیدتی و معارفی است.

وی اظهار کرد: مدیرعامل هلال احمر قم نسبت به پایبندی اعضاء و پرسنل به ارزش ها اهمیت زیادی قائل هستند و قم در بسیاری از ارزشها پیشقدم است.

مسئول دفتر نمایندگی رهبری در هلال احمر قم عنوان کرد: جوانان جمعیت هلال احمر قم در بسیاری از برنامه های فرهنگی و مذهبی و اخلاقی سرآمد هستند.

وی گفت: هلال احمر قم در انجام رسالت خود در مسائل فرهنگی تاکنون از موضوعی رد نشده و کارهای زیادی در مراسمات مختلف انجام شده است.

حجت الاسلام علامه مهری خاطرنشان کرد: نمایندگی رهبری در قم در ایام ماه مبارک رمضان به طور کامل برنامه دارد و برنامه های مختلفی را در طول سال در موضوعاتی مانند حجاب و عفاف و امر به معروف به سرانجام می رساند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی