مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر در هفتاد و یکمین سالروز تاسیس سازمان جوانان، با جمعی از اعضای جوان هلال احمر در استان قم، گفت: قم با توجه به جایگاهی که دارد در بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی می تواند الگو باشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری در حاشیه دیدار محمود محمدی نسب دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با مراجع عنوان کرد: قم به واسطه حضور علما از قبل از انقلاب مورد توجه بوده است و دشمن همواره در صدد بوده جامعه شناسی قم را تغییر دهد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم افزود: قم با توجه به جایگاهی که دارد در بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی می تواند الگو باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به چنین ظرفیتی قم نیازمند توجه ویژه ای است چرا که قم استانی ویژه است و برنامه های آن باید کشوری و بین المللی دیده شود.

حجت الاسلام علامه مهری خاطرنشان کرد: همچنین از ۱۴۰ کشور دنیا در قم مشغول به تحصیل اند و موسسات فرهنگی و علمی زیادی در قم فعال اند.

وی عنوان کرد: قم می تواند الگوی مهمی در کشور باشد همان طور که فعالیت های فرهنگی در قم بی نظیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: جایگاه دینی و فقهی و علمی قم و قرار گرفتن بین ۱۷ استان اهمیت برنامه های فرهنگی را نشان می دهد و هلال احمر در این باره فعالیت های گسترده ای داشته است.

وی گفت: امید است جوانان پیرو اهل بیت(ع) باشند و از عاشورا الگو بگیرند و موفقیت های بیشماری را پشت سر بگذارند.

حجت الاسلام علامه مهری تصریح کرد: در قم تجربیات خوبی در زمینه جوانان وجود دارد و نگرش مدیرعامل جمعیت قم راهگشای بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی