مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




در هفتادو یکمین سالروز تاسیس سازمان جوانان مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از فعالیت های معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز در این جمعیت در حوزه ترویج نماز تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با حضور در مرکز امور جوانان ضمن تبریک این روز، با اهدای لوح تقدیری از فعالیت های معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز در این جمعیت در حوزه ترویج نماز بین جوانان تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای محمد مصباحی

معاون محترم جوانان و دبیر ستاد اقامه نماز جمعیت هلال احمر استان

نماز راز و رمز کشف معانی بدیع و تجلی جلوه های شهودی معرفت کیمیایی است که به برکت سیره نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان در بند خاک را به معراج حضور می خواند.

اکنون که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حالمان شده و مقدراتش بر این تعلق یافته که جهت تعمیم و تعمیق فرهنگ نماز تلاشی هرچند ناچیز نمائیم خدای متعال را شاکریم.

ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از همراهی و همکاری ارزنده شما در اقامه نماز در بین جوانان که در جامعه تاثیر به سزایی داشته است، بر خود لازم میدانیم بابت تمام تلاش های انجام شده از جناب عالی تقدیر و تشکر نماییم. امیدواریم این دعای حضرت ابراهیم (ع) “رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلَوهِ وَمِن ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَآءِ” دعا شامل حالمان گردد.

گفتنی است، در سنوات گذشته نیز جمعیت هلال احمر قم به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر استان قم در اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفته است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی