مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




در سالروز تاسیس سازمان جوانان و با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم نشست بررسی داوری بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ نشست بررسی نقاط ضعف و قوت بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر استانی قم با حضور داوران این دوره از مسابقات و جمعی از منتخبین در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

در این مراسم محمد مصباحی، معاون امو رجوانان جمعیت هلال احمر استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این دوره از مسابقات به تشریح نحوه فراخوان و برگزاری مسابقات رفاقت مهر استانی پرداخت.

بر اساس این گزارش، در ادامه داوران در دو بخش به ارائه نظر پرداختند و نقاط ضعف و مشکلات این دوره از مسابقات را مورد بررسی قرار دادند.

تقدیر از داوران استانی رفاقت مهر و اهدای لوح تقدیر به تیم های برگزیده رفاقت مهر کانون جوانان از دیگر بخش های این نشست صمیمانه به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی