مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



جلسه شورای اجرایی کانون جوانان خواهران با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت هفتادویکمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر جسله شورای اجرایی اعضای کانون جوانان خواهران با حضور معاون امور جوانان برگزار شد.

در این نشست، گزارش فعالیت های یک ساله این کانون، توسط دبیر ارائه شد، و معاون امور جوانان با تاکید بر اجرای فعالیت های نو و جذب حداکثری جوانان به حضور در برنامه های بشردوستانه تصریح کرد: توجه ویژه به معرفی فعالیت های و اطلاع رسانی در حوزه برنامه های فرهنگی و اهداف و اصول جمعیت می تواند به عنوان کلیدی ترین بخش در جذب اعضای جدید به کانون باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های اعضای شورای کانون جوانان بیان کرد: فعالیت های شما آثار و برکات خیر بسیاری در زندگی شخصی و اجتماعی دارد و می توانید به عنوان جوانی تاثیرگذار امور خیرخوانه و بشردوستانه را در جامعه ترویج کنید.

در ادامه این نشست، معاون امور جوانان استان قم از روند ثبت سوابق و فعالیت و نوع سازماندهی اعضای کانون توسط شورای اجرایی را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی