مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر در کانون غنچه های هلال احمر پیش دبستانی بهشت شهر کهک ویژه برنامه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ علیرضا شیرمردی، مسول جمعیت هلال احمر کهک با اعلام این خبر گفت: در این روز با حضور پر شور غنچه های هلال احمر برنامه های متنوعی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم که با اجرای سرود و همخوانی و نمایش همراه بود، غنچه های هلال احمر در کلاس بازآموزی آشنایی با اهداف و اصول جمعیت هلال احمر به زبان کودکان شرکت کردند.

شیرمردی با اشاره به برگزاری مسابقه بین نونهالان بیان کرد: اهدای هدیه به منتخبان و بسته های فرهنگی و پازل به غنچه های هلال احمر از دیگر برنامه های این مراسم در هفتادویکمین سالروز تاسیسس سازمان جوانان هلال احمر به شمار می رود.

برگزاری کارگاه آموزش امداد ویژه غنچه های هلال احمر

به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان جوانان هلال احمر غنچه های مهد کودک ملائک ۳این روز را با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی گرامی داشتند.

این گزارش می افزاید؛ برگزاری کارگاه آموزش امداد ویژه غنچه های هلال احمر از جمله برنامه های این روز به شمار می رود، که آشنایی با اصول هفتگانه و آموزش مباحث امدادی از جمله پانسمان و حمل مصدوم از موارد آموزشی در این مهدکودک بود.

اقامه عزای غنچه های در روزهای پایانی ماه صفر

همچنین غنچه های هلال احمر در مهدکودک سلاله به مناسبت شهادت امام حسن و رحلت پیامبر و شهادت امام رضا(ع) مراسم عزاداری و سوگواری بر پا کردند.

بر اساس این گزارش، آشنایی با زندگی امامان و سینه زنی و خواندن دکلمه از اهم برنامه های غنچه های هلال قم در این مراسم بود.

گفتنی است، در سالروز تاسیس سازمان جوانان و استان قم میزبان دبیرکل جمعیت هلال احمر بود که در این دیدار، جمعی از غنچه های هلال احمر با شاخه های گل و همخوانی به استقبال این مقام مسئول رفتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی