مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



نمایشگاه و ژوژمان خیاطی بمناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان با هدف ارائه توانمندی اعضای کلاسهای فنی و حرفه ای جوانان و اجرای طرح های خیریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در هفتادویکمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر، نمایشگاه خیریه ای توسط اعضای کلاس های آموزشی و کانون جوانان خواهران مرکز امور هلال احمر قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هدف از این ژوژمان خیاطی که به همت اعضای کارگاه های آموزشی در مرکز امور جوانان برگزار شد، ارائه توانمندی های اعضا در مباحث فنی حرفه ای و اجرای طرح های خیریه مرتبط از جمله تهیه و دوخت در راستای اهدای پوشاک به نیازمندان بود.

معاون امور جوانان هلال احمر قم ضمن بازدید از نمایشگاه خیریه و ژوژمان لباس که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان که توسط اعضای کانون جوانان خواهران برپا شده با تقدیر از تلاش های اعضا در راستای اهداف بشردوستانه، بر اهمیت خدمت رسانی به عموم مردم با اجرای طرح های نو در کانون ها تاکید کرد.

تقدیر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و اهدای گواهینامه و لوح کارگاه های آموزشی طرح مفتاح و رفاقت مهر از برنامه های حاشیه این ژوژمان بود.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی