مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




گردهمایی اعضای کانون روستایی لنگرود و شهر جعفریه قم به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان جوانان در کانون روستایی لنگرود با حضور جمعی از اعضای کانون جوانان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که همراه با سوگواری دهه آخر ماه صفر بود، از تلاش های یک ساله دبیرکانون روستایی لنگرود با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

همچنین در مراسمی مشابه در سالروز تاسیس سازمان جوانان در بخش جعفریه اعضای کانون های هلال احمر این بخش گردهم آمدند.

هادی ثانی، مسئول نمایندگی جمعیت هلال احمر در جعفریه، با اشاره به برگزاری مراسم ویژه سالروز تاسیس سازمان جوانان در این شهر گفت: این مراسم با سوگواری بمناسبت رحلت پیامبر ص و شهادت امام حسن مجتبی ع به همت دفترنمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر با حضور اعضای خواهرکانون جوانان شهر قم و جعفریه برگزار شد.

وی افزود: برگزاری سخنرانی و اهدای لوح تقدیر تیم برگزیده رفاقت مهر توسط کارشناس جوانان استان قم در این مراسم از دیگر بخش های این مراسم در هفتادویکمین سالروز تاسیس سازمان جوانان بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی