مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

همزمان با هفتادو یکمین سالروز تاسیس سازمان جوانان نشست صمیمانه ای با هلال احمری های قدیمی با عنوان طرح "موی سپیدان جوان" در راستای تبادل تجارب در جذب و سازماندهی اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اهمیت استفاده از تجارب گرانبهای هلال احمری هایی که سال های زیادی از عمر خود را صرف خدمت در این نهاد بشردوستانه کرده اند اظهار کرد: این افراد کسانی هستند که می توانند با انتقال تجربیات سال های خدمت به عنوان الگویی برای جوانان امروز راه روشن آینده را برای همگان ترسیم کنند.

در این نشست که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم همراه بود، معاون سابق جوانان جمعیت هلال احمر و دو تن از همکاران بازنشسته به ارائه تجارب و خاطرات خود در سال های دور پرداختند.

همچنین رسول خامه یار، معاون سابق امور جوانان هلال احمر استان، در موضوع جذب و سازماندهی اعضای جوانان در گذشته و تغییر شکل و شیوه های نوین جذب اعضا و سازماندهی به ارائه نظر پرداخت. و در بخش دیگری از این نشست، دیگر پیشکسوتان به تبادل تجارب و خاطرات و راهکارهای جذب و سازماندهی و وظایف جوانان در خانواده و جامعه اشاره کردند.

جوانان سرمایه های بزرگی در هلال احمرند

دکترگل فشان نیز در این نشست، با اشاره به اینکه حضور افراد قدیمی در مجموعه بسیار ارزشمند و تجاربشان اثرگذار است افزود: و باید جوانان از این تجربه برای رفع مشکلات در اجرای طرح و برنامه های نو درس بگیرید تا بتواند پیشرفت در آینده را رقم بزنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: جوانان سرمایه های بزرگی در هلال احمرند که خدمات ارزنده ای در رویدادهای مختلف داشته اند.

محمد گل فشان در جمع صمیمی اعضای جوان جمعیت هلال احمر با تبریک حلول ماه ربیع الاول و روز تاسیس سازمان جوانان عنوان کرد: دین اسلام دین تعادل در شادی ها و غم هاست و اگر حزن و اندوهی داریم به واسطه زیر پا گذاشتن حق حق داران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص ویژگی های این جمعیت تصریح کرد: بهره برداری های سیاسی هیچ جایگاهی در جمعیت هلال احمر ندارد و هیچ سوء استفاده سیاسی از جمعیت هلال احمر نمی شود و اجازه سوء استفاده و بهره برداری های سیاسی از هلال احمر را نمی دهیم.

گل فشان افزود: اعضای جمعیت هلال احمر مانند یک خانواده نسبت به هم نوع و یکدیگر مهربانی و محبت دارند همچنین خدمت به بشریت جایگاه مهمی در جمعیت هلال احمر دارد.

وی اظهار کرد: کارهای زیبایی در نوع دوستی در حال انجام است و باید مردم را با برنامه های نوع دوستی آشنا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: همه دوره ها و خدمات در هلال احمر در واقع امر به معروف و نهی از منکر است و ما باید با خدمات نوع دوستانه جامعه را به سوی رشد و اعتلا و بالندگی و خوبی ها ببریم.

وی گفت: اگر آسیبی جامعه را تهدید می کند نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم آسیب ها خیلی زود فراگیر می شود و دامان همه را می گیرد واکنش در برابر آسیب ها نیز از ویژگی های مهم جمعیت هلال احمر است.

گل فشان بیان کرد: نشاط خاصی میان اعضای جمعیت هلال احمر وجود دارد چون رضایت خوبی از کار خود در خدمت رسانی دارند و هر قدمی برداشتند برای دل خودشان بوده است.

وی عنوان کرد: مشارکت های اجتماعی هلال احمر در زندگی جوانان اثرگذار است و روحیه بسیار خوبی برای آن ها می سازد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در ادامه تصریح کرد: هر نقصی در اعضای بدن موجب اختلال در امور زندگی می شود همه باید شکرگزار خداوند باشیم و به سادگی از کناب نعمتهایش عبور نکنیم.

وی متذکر شد: ولایت اهل بیت(ع) بالاترین نعمت الهی است و ما کمتر قدر آن را می دانیم در حالی که سرچشمه بسیاری از خوبی ها و نعمات دیگر در زندگی ما هستند.

گل فشان خاطرنشان کرد: بزرگان و علمایی داشته و داریم که در زندگی با مشقات زیادی زندگی کرده اند از آن جمله آیت الله مرعشی که انسانی بزرگ و متواضع و عالم است و باید قدر علما را بدانیم ایشان کتاب خانه ای را با مشقات زیادی راه اندازی کرد.

وی در پایان بیان کرد: جوانان سرمایه های بزرگی برای هلال احمر هستند و تلاش های ارزنده ای در رویدادها و حوادث و اتفاقات مختلف دارند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی