مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

اردوی تفریحی و فرهنگی جمعی از کانون دانشجویی قم با هدف حمایت از محیط زیست در شهر کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به همت اعضای کانون خواهران هلال احمر دانشگاه قم و مجمع جوانان استان به مناسبت ایام ربیع و سالروز تاسیس سازمان جوانان در 24 ابانماه برگزار شد.

براساس این گزارش، این برنامه که در قالب طرح پیشنهادی توسط اعضای کانون هلال احمر خواهران دانشگاه قم مطرح شده و مورد تایید معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قرار گرفت اجرا شد.

تهیه این پاکت های جمع آوری زباله توسط اعضای شورای مرکزی و از جزوات باطله و دور ریز دانشجویان از مقدمات اجرای این اردوی زیست محیطی بود.

از دیگر اقدامات صورت گرفته در این اردو، در طول سفر از هیچ گونه پلاستیک برای جمع آوری زباله استفاده نشد و شرکت کنندگان در جریان اردو زباله های خود را در این پاکت ها ریخته و همچنین زباله های دیده شده در محیط اطراف را جمع آوری کردند.

همچنین در این برنامه شرکت کنندگان ضمن بازدید از مکان تاریخی فین کاشان؛ در کارگاه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و اهداف جمعیت هلال احمر و فعالیتهای هلال احمر شرکت کرده و با خدمات این جمعیت آشنا شدند.

بازدید از آبشار نیاسر و جمع آوری زباله هایاین محیط تفریحی در پاکت های کاغذی از دیگر فعالیت های این اردوی فرهنگی و تفریحی اعضای کانون دانشجویی قم در حمایت از محیط زیست بود.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

🧡 💚 💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی