مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام آیین عزاداری اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به ‌مناسبت ‌شهادت ‌‌امام‌ حسن ‌عسگری(ع) اعضای ‌کانون‌ غنچه‌های‌ هلال‌ احمر مهد کودک سلاله مسابقه ‌نقاشی ‌‌برگزار کردند؛ همچنین در این روز ضمن اینکه با هم در اجرای نمایش و همخوانی با توجه به توضیحات مربی، با زندگانی ‌این امام ‌بزرگوار ‌آشنا شدند و برای‌ تعجیل در ظهور فرزند بزرگوار ایشان یعنی ‌امام ‌منتظران‌ حضرت حجت ابن الحسن (عج) دست به دعا برداشتند.

بر اساس این گزارش در این آیین که به همزمان با 8 ربیع الاول برگزار شد، اجرای برنامه نوحه خوانی کودکانه و سینه زنی و عزاداری و پذیرایی به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) در مهد سلاله توسط غنچه های هلال احمر از دیگر فعالیت های این روز بود.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی