مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



نشست هم اندیشی و مراسم تجلیل از مدیران و مربیان مهد کودک های همیار و فعال که به صورت مستمر با معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر همکاری داشتند با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این برنامه که بیش از 80 نفر از مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی سراسر استان قم حضور داشتند، معاون امور جوانان، ضمن تقدیر از فعالیت هیا کانون غنچه های هلال احمر، اظهار کرد: نتیجه تلاش های همکاران با تدبیر و تلاشگر همراه با هلال احمر و برگزاری برنامه های متنوع از دلایل موفقیت اعضای این کانون است.

وی در جمع مدیران و مربیان همیار در شعبه های قم، جعفریه، سلفچگان و دستجرد و کهک گفت: جمعیت هلال احمر از اجرای طرح های جدید حمایت می کند.

مصباحی کسب رتبه عالی در چند سال متوالی توسط کانون غنچه ها استان قم در کشور را نتیجه همت و تلاش مدیران و مربیان کارآمد عنوان کرد و افزود: پیگیری های دلسوزانه و همکاری مطلوب مدیران و مربیان مهدهای تحت پوشش عامل پیشرفت در ادامه این مسیر و شایسته تقدیر است.

در این مراسم؛ جمعی از مدیران به ارائه نظر و پیشنهاد در زمینه بهبود عملکرد و اجرای برنامه های متنوع در ادامه همیاری با هلال احمر پرداختند.

گفتنی است، در پایان این نشست هم اندیشی از مدیران کانون غنچه های هلال احمر با اهدا هدایایی تجلیل شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی