مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



در نشست هماهنگی برگزاری نخستین المپیاد ورزشی اعضا و کارکنان هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این مسابقات با حضور ورزشکاران عضو هلال احمر ۷ استان در قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در نشست هماهنگی برگزاری نخستین المپیاد ورزشی اعضا و کارکنان هلال احمر که قرار است در آذرماه سال جاری و به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شود، دکتر محمد گل فشان، اظهار کرد: این المپیاد با حضور ۳۰۰ نفر از اعضا و کارمندان برادر جمعیت هلال احمر در استان قم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: المپیاد ورزشی اعضا و کارکنان هلال احمر در رشته های: شنا، فوتسال و فوتبال دستی برگزار می شود و در هر رشته ٢ تیم به عنوان تیم های منتخب به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اثرات مثبت ترویج فرهنگ ورزش در حفظ سلامت نیروها و اعضای هلال احمر بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی موجب تقویت روحیه ی دوستی و تفاهم و ارتقای کارگروهی و همچنین آمادگی در بین اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر است.

گل فشان با اشاره به میزبانی استان قم در این دوره تصریح کرد: از ۹ تا ۱۳ آذرماه سال جاری در استان قم، میزبانی تیم هایی از جمعیت هلال احمر استان های مرکزی، قزوین، البرز، همدان، مازندران، اصفهان و تیم ستاد تهران هستیم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی