مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




700 نفر از جوانان، امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم در روز نهم ربیع الاول همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در مراسم صبحگاهی بیعت با امام در مسجد مقدس جمکران شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از حضور ۷۰۰ نفر از جوانان، امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم در مراسم سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

دکتر محمد گل فشان با تبریک روز نهم ربیع الاول به عنوان روز بیعت با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، بیان کرد: در این مراسم که با هدف فرهنگ سازی بیعت با امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) و با جمع کثیری از جوانان، امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی، دانشجویان، طلاب، خادمان اعتاب مقدسه و اقشار مختلف مردم در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، خانواده جمعیت هلال احمر ضمن گرامیداشت این عید بزرگ، با امام زمان(عج) تجدید بیعت کردند.

وی با بیان اینکه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) بزرگترین مصلح و منجی عالم بشریت است، گفت: از آنجا که تکریم انسان ها و ترویج صلح و دوستی از اهداف هلال احمر است، امید داریم با تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی انسان ها و گسترش فعالیت های بشردوستانه گامی هر چند کوچک در زمینه ی تعجیل در فرج و ظهور امام منتظران برداریم و در این مسیر با تجدید عهد و پیمان و حضور پرشور سربازان خوبی برای آن حضرت باشیم.

گفتنی است؛ حضور پر شور اعضای کانون های جوانان، دانش آموزی و غنچه های هلال احمر در این مراسم قابل توجه بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی