مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

کارگاه آموزشی حوادث و مانور امدادی در خوابگاه خواهران دانشگاه حضرت معصومه سلام الله علیها و با همکاری همه جانبه معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این مانور امدادی کارگاهی در خوابگاه دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه سلام الله علیها توسط اعضای کانون هلال احمر این دانشگاه و پشتیبانی اداره آتش نشانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مانور اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با به صدا در آوردن آژیر خطر خوابگاه مانور را آغاز کردند و با قرار گرفتن در نقاط مختلف خوابگاه، نحوه خروج اضطراری از راهروها، معابر و درب های مختلف خوابگاه را به آنها آموزش دادند.

در ادامه، پس از خروج اضطراری دانشجویان و تجمع آنها در حیاط مرکزی خوابگاه، نوبت به آموزش و تمرین پناهگیری در نقاط امن رسید و دانشجویان با هدایت و راهنمایی اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در نقاط امن متنوع پناهگیری کردند.

با تجمع دانشجویان در حیاط خوابگاه، اعضای کانون هلال احمر با ایجاد حریق بزرگی در این مکان، مرحله پایانی مانور را آغاز کردند که در همین حین ماموران اداره آتش نشانی وارد عمل شده و برای خاموش کردن این آتش به داخل خوابگاه آمدند تا دانشجویان نحوه ی مواجهه با حریق و انواع روش های اطفای آتش را فراگیرند.

گفتنی است، کارشناس کانون های دانشجویی به همراه دبیران به عنوان مدعوین ویژه ضمن بازدید و نظارت بر این برنامه، از همکار یو تلاش های معاونان دانشگاه حضرت معصومه سلام الله علیها به خصوص معاون امور فرهنگی این دانشگاه تقدیر کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی