مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

جلسه هماهنگی سرگروه های کادر برگزاری مانور امدادی که قرار است در روز دانشجو در دانشگاه شهاب دانش برگزار شود در مرکز امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این جلسه با حضور معاون امور جوانان و کارشناس کانون های دانشجویی و سرتیم های منتخب کادر اجرایی مانور امدادی روز دانشجو دانشگاه شهاب دانش برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، مصباحی نکات لازم و تجربیات گذشته از مانورهایی که پیش از این توسط مرکز امور جوانان در دانشگاه ها برگزار شده بود ارائه کرد و در ادامه، دبیر مجمع دانشجویی و مسئول برگزاری مانور، روند برگزاری این مانور را تشریح کرد.

بررسی امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری این مانور و نحوه برگزاری و اجرای عملیات و همچنین شرح وظایف تیم ها و اعضا از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست به شمار می رود.

در پایان این نشست، هر یک از سرتیم ها بعد از آشنایی با سمت و وظایف خود در این مانور، ضمن بیان نظرات، به تبادل نظر و رایزنی پرداختند تا برگزاری این مانور امدادی بزرگ بدون هیچ گونه نقصی به انجام برسد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی