مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



در آستانه اجرای مانور سراسری زلزله در روز ۸ آذر ماه، این مانور با هدف افزایش توانمندی و آماده سازی دانش آموزان در شهر جعفریه و کهک قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ رئیس جمعیت هلال احمر در شهر جعفریه با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و با توجه به لزوم آمادگی کامل دانش آموزان، در برابر حوادث و بویژه زلزله، دانش آموزان مدرسه راهنمایی ائمه طاهرین شهر جعفریه توسط مربی هلال احمر با اصول پناهگیری و خروج ایمن در هنگام زلزله آشنا شدند.

هادی ثانی گفت: دانش آموزان پس از فراگیری آموزشهای امدادی در طرح ملی دادرس، به عنوان رکن آگاه در جامعه و خانواده نقش مهمی در مقابله با حوادث به عهده دارند.

وی با بیان اینکه بر این اساس تمرین و مانورها همواره می تواند سطح دانش امدادی دانش آموزان را سنجیده و آمادگی آنها را افزایش دهد افزود: در این راستا، دانش آموزان دبیرستان حضرت خدیجه( س) روستای قزل آباد شهر جعفریه نیز توسط مربیان هلال احمر با اصول پناهگیری و خروج ایمن در هنگام زلزله آشنا شدند و سپس مانور زلزله را اجرا کردند.

تمرینات آماده سازی مانور زلزله ویژه دانش آموزان کهک

علیرضا شیرمردی نیز از تمرینات آمادگی اجرای این مانور با حضور دانش آموزان در مدارس شهر کهک خبر داد و گفت: آموزش های لازم برای انجام مانور زلزله در دبیرستان کوثر شهر کهک با همکاری معاونت جوانان برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهر کهک اضافه کرد: کارگاه آموزشی در راستای تمرین و آماده سازی تیم های اجرایی مانور زلزله با حضور ۸۰ تن از دانش آموزان برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی