مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

بیستمین مانور سراسری زلزله با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" در کانون غنچه های هلال احمر استان قم و مدارس شعب جعفریه، دستجرد و کهک با حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به برگزاری موفق بیستمین مانور سراسری زلزله در سطح مدارس استان قم گفت: این مانور همزمان با مرکز استان در تمام مدارس بخش کهک و ۷ مدرسه بصورت ویژه برگزار شد.

وی بیان کرد: مانور زلزله دبیرستان مهدیه شهر دستجرد، دبیرستان دخترانه کوثر، دبیرستان آزادگان، دبیرستان شهید صدر کهک و در روستای کرمجگان مدرسه عصمت و دبیرستان صدیقه کبری س و همچنین در روستای صرم در مدرسه حضرت رقیه س اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه غنچه های مهد کودک ملائک ۳ وابسته به بیمارستان حضرت معصومه س نیز مانور زلزله را انجام دادند، تصریح کرد: مانور پناهگیری وقوع زلزله در مدارس استان قم با شعار “مدرسه ایمن، جامعه تاب آور” در سطح استان اجرایی شد.

وی با اشاره به اجرای این مانور در مدارس شهر جعفریه افزود: بیستمین مانور زلزله در مدرسه حضرت معصومه و  مدرسه آیت الله سعیدی باقرآباد و ائمه طاهرین در حضور بخشدار و شهردار و مدیر آموزش و پرورش شهر جعفریه و همچنین در دبستان های کوثر و جهاد و مدرسه راهنمایی پسرانه و ابتدایی انصارالحسین شهر جعفریه برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی