مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



کارگاه آموزشی مهارتهای امدادی رابطین طرح دادرس (ویژه مربیان آموزش و پرورش) با هدف آموزش دانش آموزان در ۱۲۴ مدرسه، مرکز و شعب استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگاه به مدت ۱۰ ساعت ویژه مربیان طرح ملی دادرس با همکاری معاونت سلامت آموزش و پرورش و با حضور ۹۰ نفر از رابطین طرح ملی دادرس در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به سرفصل های آموزشی این طرح افزود: در این کارگاه مربیان با مهارتهای امدادی در ۷ بخش، تاریخچه و اهداف هلال احمر، ارزیابی و CPR، پناهگیری و خروج ایمن، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم به طور عملی و تئوری آشنا شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش به همراه کارشناسان و مسئولین نواحی نیز در راستای ارزیابی و رصد نحوه ی برگزاری این کارگاه از کلاس های آموزشی در زمان اجرای طرح بازدید کردند.

مصباحی گفت: با آموزش رابطان طرح ملی دادرس، دانش آموزان ۱۲۴ مدرسه در مرکز و شعب استان قم تحت پوشش آموزش ها قرار گرفته و به رقابت در طرح ملی دادرس خواهند پرداخت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی