مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



دکتر محمد گل فشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با صدور پیامی ضمن پاسداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، روز دانشجو را به دانشجویان هلال احمری و اعضای کانون های دانشجویی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خَیرُ العِلمِ مانَفَعَ؛ بهترین علم آن است که مفید باشد. امام على علیه‏ السلام

۱۶ آذر ماه فرصتی ارزشمند است برای یادآوری خدمت دانشجویان عضو کانون های دانشجویی هلال احمر و تکریم کسانی که در کنار جهاد علمی و جستجوی دانایی، خدمت بی منت به خلق را سرلوحه علم آموزی خود کرده اند.

بی شک نعمت گرانقدر خدمت رسانی به خلق در میان دانشجویان و فرهیختگانی که همواره در حرکت ها و جریان های اثرگذار جوامع پیشرو بوده اند، شایسته بهترین سپاس از خالق است.

روز دانشجو مجال تبریک و تقدیر از دانشجویانی است که با آگاهی و دانش، در مسیر خدمت گام نهاده و با تاسی از برکات وجود ائمه اطهار سلام الله علیها، خط بشردوستی را با حمایت از سلامت انسان ها و تکریم نوع بشر می پیمایند و همچنین ترویج فرهنگ عظیم صلح و دوستی را سرلوحه خود قرار داده اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به دانشجویان گرامی، بویژه اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم، این روز بزرگ را گرامی می دارم و امیدوارم دانشجویان عزیز کشورمان ایران، با عزم ملی و جهاد علمی، ضمن ارتقای سطح علمی کشور، با ترویج فرهنگ اصیل انسان دوستی، مهربانی و خدمت به دیگران را در جهان نهادینه کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی