مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


اعضای کانون جوانان خواهران هلال احمر قم به سنت هر ماه و برای تبادل تجربیات و اطلاع از فعالیت های کانون در آخرین ماه فصل پاییز گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مجمع عمومی آذرماه کانون جوانان خواهران با حضور جمعی از اعضای این کانون، در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، برنامه های فرهنگی، آموزشی و  و اجرای هنری از مباحث اجرا شده در این نشست عمومی، اعضای کانون جوانان بود.

ارائه گزارش فعالیت های ماه گذشته کانون و اجرای مسابقه فرهنگی، آموزشی و امدادی و اعلام نتایج مسابقات و تقدیر از برگزیدگان نیز از دیگر برنامه های گردهمایی آذرماه کانون جوانان خواهران به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی