مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



 

غرفه نمایشگاه فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه فرهنگیان_ پردیس حضرت معصومه(س) قم برپا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛  این برنامه با مشارکت اعضای شورای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان و با حضور مسئولان دانشگاه و اداره آموزش و پرورش اجرا شد.

بر اساس این گزارش، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با برپایی غرفه نمایشگاه فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر در محل برگزاری مراسم جشن روز دانشجو به معرفی و مشاوره درباره فعالیت های هلال احمر و همچنین عضوگیری پرداختند.

همچنین در جریان عضوگیری از دانشجویان، بروشورها و کتابهای فعالیت های هلال احمر برای مطالعه به دانشجویان عرضه شد. اندازه گیری فشار خون دانشجویان توسط اعضای کانون دانشجویی و جمع آوری کمک های نقدی برای کمک به مردم یمن از دیگر برنامه های این نمایشگاه به شمار می رود.

گفتنی است، این برنامه با هدف آشنایی دانشجویان با هلال احمر و تشریح فعالیت ها و وظایف آن و همچنین به نمایش گذاشتن فعالیت های انجام شده در کانون دانشجویی هلال احمر اجرا شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی