مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مانور فرضی پناه‌گیری با حضور اعضای کانون طلاب قم در مدارس علمیه استان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اینکه اجرای مانورهای فرضی با هدف کاهش خسارات ناشی از بلایا و وسیله ارتقای فرهنگ ایمنی و کسب مهارت‌های فردی و جمعی امدادی برگزار می شود اظهار کرد: در این مانور طلاب را با استفاده از آموزه های امدادی که فراگرفته بود به صورت عملی اقدام به پناهگیری کردند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این مانورها و به واکنش سریع طلاب در برابر زلزله مقابله، تصریح کرد: این مانورها موجب می شود عموم مردم و بویژه طلاب، آمادگی خود را برای مقابله با موقعیت‌های بحرانی و حوادث غیر مرقبه تمرین کرده و نقاط قوت و ضعف خود را ارزیابی کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: پیش از اجرای این مانور، که همزمان با میلاد امام حسن عسکری علیه السلام برگزار شد مباحث اولیه امدادی، آشنایی با جمعیت هلال احمر فرا گرفتند و نحوه پناه‌گیری در محیط های مختلف آشنا شده و نقاط ایمن و ناایمن برای آنها تشریح شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

اگر می خواهید بهترین ها را دریافت کنید باید

باور داشته باشید که سزاوار بهترین ها هستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی