مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی





به مناسبت روز "حمل و نقل" اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم با هدف تکریم و تامین احترام رانندگان خودروهای بیمارستانی با اهدای هدایایی این روز را به آنها تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت روز “حمل و نقل” اعضای کانون غنچه های مهدکودک های “ملائک۲ و ۳” با تهیه هدایایی به دیدار صاحبان فعال در این مشاغل رفتند و این روز را به آنها تبریک گفتند.

بر اساس این گزارش، در این طرح که با هدف تامین احترام انسان ها اجرا شد غنچه ها ضمن تقدیر از کارکنان ترابری بیمارستان با تجهیزات و وسایل نقلیه بیمارستانی آشنا شدند.

همچنین آموزش های فرهنگی آشنایی غنچه ها با وسایل نقلیه در روز ایمنی و مطالبی در این خصوص، توسط مربی مهدکودک در رابطه با آداب و حقوق مسافر خوب و وظیفه شناس و نحوه انتقال و جابجایی ها در وسایل نقلیه به کودکان ارائه شد.

گفتنی است، برپایی جشن میلاد امام حسن عسکری و نقاشی و همخوانی شعر “وسیله نقلیه” توسط غنچه های هلال احمر از دیگر بخش های اجرای این طرح بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی