مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) اعضای کانون جوانان هلال احمر قم در ویژه برنامه های معنوی حرم مطهر و بیت النور شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) جمعی از اعضای کانون جوانان قم با حضور در مراسم عزاداری حرم مطهر از سخنرانی بزرگان در تبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت بهره مند شدند.

همچنین، مشارکت خواهران کانون جوانان در مراسم عزاداری سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در بیت النور محل عبادت آن بانوی بزرگ اسلام، زیارت حرم مطهر و شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر برنامه های این روز به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم سخنرانان به تشریح زندگی و تبیین سیره تربیتی حضرت معصومه (س) پرداختند و اعضا ضمن عزاداری و نوحه سرایی یاد این بانوی با فضیلت را گرامی داشتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی