مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از ارزیابی آموزش های هفتمین مرحله طرح ملی دادرس در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با اجرای هفتمین مرحله از طرح ملی دادرس و آماده سازی تیم های در مدارس، کارشناسان مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم با حضور در تمرینات و کارگاه های آموزشی فعالیت مدارس و چگونگی و نحوه آموزشهای طرح ملی دادرس را ارزیابی می کنند.

بر اساس این گزارش، ارزیابی و بازرسی مدارس این ناحیه و روند آموزشهای طرح ملی دادرس در مدارس با حضور نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش و مسئول کانونهای دانش آموزی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم آغاز شده است.

محمد مصباحی با اشاره به ارزیابی آموزش های هفتمین مرحله از طرح ملی دادرس اظهار کرد: این بازدیدها در راستای ارتقای کیفیت آموزش ها صورت می گیرد،  و نحوه تدریس مربیان و میزان فراگیری دانش آموزان طرح ملی دادرس از موارد ارزیابی است.

وی با بیان اینکه ارزیابی روند تلاش های دانش اموزان مدارس می تواند به بهبود اجرای این طرح کمک کند، افرود: آموزشهای هفتمین مرحله طرح ملی دادرس در مدرسه امام حسن عسکری را با حضور کارشناس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش و کارشناس مسئول اداره سلامت ناحیه ۲ آموزش و پرورش از نزدید رصد کردیم.

گفتنی است، ارزیابی مدارس به صورت ناحیه ای با هدف افزایش کیفیت آموزش ها و نظارت بر اجرای طرح ملی دادرس به مدت یک هفته در استان قم ادامه دارد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی