مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



همزمان با هفته پژوهش غرفه توانمندی های کانون دانشجویی هلال احمر قم در نمایشگاه پژوهشی برپا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با همت اعضای کانون دانشجویی و هدف ارائه گزارش عملکرد کانون های دانشجویی و معرفی توانمندی ها و فعالیت های جمعیت هلال احمر در حوزه پژوهش و همچنین اجرای طرح های عام المنفعه این غرفه در نمایشگاه پژوهشی برپا شد.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه که به مدت سه روز برپا بود، سنجش فشار خون و تست اولیه HIV و فراخوان و ثبت نام کانون دانشجویی در غرفه هلال احمر انجام شد.

همچنین، ارائه فرم های طرح اهدای عضو و همچنین معرفی برنامه های پیگیرانه در حوزه اعتیاد از جمله طرح ملی پیمان و جوانه های غیرت، اطعام نیازمندان و معرفی کلاس های آموزشی حوزه جوانان و آشنایی با ساختار سازمان جوانان از دیگر برنامه های ارائه شده در این غرفه به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی