مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




غرفه خیریه اعضای کانون دانشجویی، با هدف اجرای طرح حمایتی "جوانه های غیرت" در آستانه ی زمستان در دانشگاه آزاد قم برپا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با فرارسیدن فصل زمستان و با هدف اجرای طرح انساندوستانه اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد استان قم اقدام به برپایی غرفه خیریه دانشجویی کرد.

بر اساس این گزارش، در اجرای این طرح که با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه کودکان کار و در ادامه اجرای طرح ابتکاری حمایتی “جوانه های غیرت” برگزار شد، دانشجویان با فروش انواع تنقلات دست ساز شب یلدا و جمع آوری کمک های سایر دانشجویان به کمک نیازمندان می روند.

عواید حاصل از فروش در این بازارچه خیریه دانشجویی، که به همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد تامین شده است، به مناسبت آغاز فصل زمستان صرف خرید لباس گرم برای کودکان کار خواهد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ضمن بازدید از این غرفه، تلاش های دانشجویان هلال احمری در اجرای طرح های عام المنفعه و خیریه را مورد تقدیر قرار داد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی