مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از آموزش 3500 دانش اموز در هفتمین مرحله اجرای طرح دادرس تا پایان بهمن ماه سال جاری در استان قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ پس از گذشت ۷ سال از اجرای طرح ملی دادرس در مدارس سراسر کشور، در هفتمین دوره ی این طرح ۳۵۰۰ دانش آموز قمی تحت پوشش مهارت های امدادی و بشردوستانه این طرح قرار می گیرند.

دکتر محمد گل فشان با اشاره به اهمیت آموزش بویژه در دوران نوجوانی و جوانی اظهار کرد: با اجرای طرح دادرس در قم ۳۵۰۰ دانش آموز در سطح استان در حال فراگیری مهارت های امدادی و بشردوستانه هستند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش های امدادی ویژه گروه های همسال در مدارس، می تواند موجب ارتقای سطح آمادگی در برابر مخاطرات و حوادث در جامعه شود، تصریح کرد: دانش آموزان قمی در ۱۲۴ مدرسه در قالب تیم های ۱۴ نفره در مرحله شهرستانی این طرح، در شهرهای قم، کهک، جعفریه و خلجستان تا پایان بهمن ماه سال جاری مراحل آموزشی را فرا میگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: مباحث امدادی شامل؛ پناهگیری، ارزیابی و حمل مصدوم، آتل بندی و پانسمان و بانداژ، احیای قلبی و ریوی (CPR) و همچنین آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر از سرفصل های ارائه شده در این دوره های آموزشی است.

گفتنی است، همزمان با اجرای هفتمین مرحله طرح ملی دادرس، نحوه ی ارائه ی آموزش ها در مدارس استان با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و کانون دانش آموزی هلال احمر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی