مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اجرای طرح ملی دادرس در ۱۱۰ مدرسه قم

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۷ ق.ظ


رئیس اداره بهداشت و تندرستی آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح ملی دادرس در ۱۱۰ مدرسه قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در حاشیه ارزیابی آموزش ها هفتمین مرحله طرح ملی دادرس در قم، محمد احمدی با اشاره به برگزاری طرح دادرس در مدارس قم، گفت: این طرح در ۱۱۰ مدرسه پایه هشتم متوسطه اجرا می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و تندرستی آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: دانش آموزان پس از فراگیری دوره‌های لازم در المپیاد داخل استانی شرکت کرده و یک تیم از مدرسه وارد مرحله ناحیه‌ای و شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر مدرسه حداقل ۲ تیم ۱۴ نفره تشکیل می‌شوند، اضافه کرد: دانش آموزان در این طرح مهارت‌های امدادی را با عنوان «دادرس» یعنی دانش آموزان آماده در روزهای سخت به صورت کلاس‌های تئوری و عملی آموزش می‌بینند.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش آموزان با مهارت امدادی، پیشگیری از حوادث و آموزش خود مراقبتی است.

احمدی ادامه داد: در بهمن‌ماه رقابت های المپیاد ناحیه‌ای برگزار می‌شود و یک تیم دختر و یک تیم پسر به این المپیاد راه می‌یابند.

این مقام مسئول بیان کرد: در مرحله استانی از تمام نواحی و مناطق استان قم در مسابقه شرکت می‌کنند و یک تیم منتخب پسر و یک تیم منتخب دختر به هشتمین مرحله کشوری طرح دادرس که در تابستان اجرا می‌شود، راه می‌یابند.

یادآور می شود؛ همزمان با اجرای هفتمین مرحله طرح ملی دادرس، نحوه ی ارائه ی آموزش ها در مدارس استان با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و مسئول کانون دانش آموزی هلال احمر قم مورد ارزیابی قرار می گیرد.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی