مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



در آیین اختتامیه جشنواره رویش دانشگاهی، از کانون هلال احمر دانشگاه به عنوان رتبه برتر خلاقیت در ارائه دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ غرفه کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم در سومین جشنواره رویش دانشگاهی و هفتمین جشنواره ملی رویش، به عنوان یکی از کانون های فرهنگی دانشگاه های استان، موفق به کسب رتبه نخست خلاقیت در ارائه دستاورد های فرهنگی و اجتماعی شد.

محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سومین جشنواره رویش که با هدف با به نمایش گذاشتن دستاوردهای هنری، مذهبی و اجتماعی کانون ها در دانشگاه قم برگزار شد، کانون دانشجویی هلال احمر این دانشگاه ضمن برپایی غرفه ای متفاوت با کسب رتبه نخست مورد تقدیر از رئیس اداره کانون های فرهنگی وزارت علوم قرار گرفت.

وی افزود: دبیران و اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم با نمایش دادن دستاوردها، تلاش و خلاقیت کانون و برپایی غرفه از خاص با استفاده از وسایل دور ریختنی و بازیافتی در محیط دانشگاه اقدام به معرفی فعالیت های عام المنفعه و امدادی کانون کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با تقدیر از تلاش های دانشجویان هلال احمری بیان کرد: ایجاد توانایی و استفاده از منابع موجود و همچنین کسب مهارت، همدلی و هم فکری بین دانشجویان در چنین جشنواره هایی می تواند ایده ها و تفکرات دانشجویان را به یکدیگر معرفی کرده تا اهداف کانون ها متمرکز شود.

مصباحی گفت: سنجش فشار و قند خون، ارائه آموزش های امدادی، معرفی فعالیت ها و اهداف جمعیت هلال احمر، برپایی نمایشگاه عکس از دستاوردها و توانمندی های کانون دانشجویی و ارائه طرهای مبتکرانه در قالب فضاسازی با کمترین امکانات و بهره مندی از پتانسیل های موجود بدون کمترین هزینه از فعالیت هایی بود که دانشجویان هلال احمر در این جشنواره به نمایش گذاشتند.

یادآور می شود؛ مسولان استانی و کشوری از جمله سرپرست استانداری قم، رئیس دانشگاه قم و رئیس اداره کانون های فرهنگی وزارت علوم از غرفه هلال احمر بازدید کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی