مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به مناسبت هفته ملی ایمنی در برابر زلزله مانورهای آموزشی امداد وکمک های اولیه در مهدکودک های تحت پوشش کانون غنچه های هلال احمر قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مربیان مهدهای همیار هلال احمر قم از هر فرصتی برای سنجش آمادگی های امدادی و آموزش های کودکانه غنچه های هلال بهره می گیرند، برای اجرای مانور امدادی اعضای کانون غنچه های هلال احمر در هفته ملی ایمنی در برابر زلزله بهانه ی خوبی بود.

همزمان با پانزدهمین سالروز زلزله دلخراش بم مانورهای آموزشی با حضور اعضای کانون های غنچه های هلال احمر قم در مهدهای سرزمین کودکی، کوشا، سلاله، ملائک ۱و۲ و۳ و مهد کودک جامعه الزهرا(س) قم با حضور پرشور غنچه های هلال احمر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پیش از اجرای مانورهای آمادگی و پناهگیری مربیان توضیحات مفیدی در خصوص نحوه حفظ خونسردی و مکان های امن برای پناهگیری در هنگام وقوع زلزله ارائه کردند.

در ادامه غنچه های هلال احمر، با نقاشی روی تخته نحوه اجرای مانور فرضی را ترسیم کردند و با نواخته شدن زنگ زلزله کودکان ضمن رعایت موارد آموزشی و تمرین آموخته های خود در قالب مانور به اجرای فعالیت ها پرداختند.

در اجرای این طرح که با هدف آگاه سازی نونهالان هلال احمر از راهکاری آمادگی در برابر زلزله برگزار شد، غنچه های هلال احمر در کاربرگهایی که با موضوع زلزله طراحی شده بود ضمن آموزش به زبان کودکانه نقاشی و رنگ آمیزی کردند و در پایان، به کودکان پازل اهدا شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی