مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


غنچه های هلال احمر قم ضمن آشنایی با مسجد به عنوان مقدس ترین مکان مسلمانان، و ارتباط کودکان با خدا در فریضه عبادی نماز را تمرین کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با هدف آشنایی غنچه های هلال احمر با فضای مذهبی و خواندن نماز و دعا در مسجد به عنوان پایگاه ارتباط با خدا، جمعی از غنچه های هلال احمر مهد و آمادگی کودک پارسی به مسجد رفتند.

بر اساس این گزارش، غبارروبی مساجد و آموزش فریضه عبادی نماز از دیگر فعالیت های اعضای کانون غنچه های هلال احمر در این مکان مقدس بود.

 این برنامه در قالب اردوی فرهنگی، آموزشی و تفریحی درون استانی اجرا شد و این اردوهای یک روزه، با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین اعضای کانون های غنچه های هلال احمر استان قم و آشنایی کودکان با فریضه عبادی نماز جماعت و بازی های گروهی، سرگرمی و آموزش برگزار می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی