مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

غنچه های هلال احمر استان قم با اجرای طرح ابتکاری "از ایده تا اجرا" در خلاقیت درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از اجرای طرح های ابتکاری در کانون غنچه های هلال احمر استان قم خبر داد و اظهار کرد: در راستای شکوفایی استعدادهای اعضای کانون غنچه های هلال احمر فعالیت های متنوع آموزشی با رویکرد حمایت از محیط زیست در این کانون ها به صورت ابتکاری اجرا می شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس با هدف افزایش خلاقیت و بهره مندی از پتانسیل مواد دورریختی طرح “از ایده تا اجرا” به همراه برگزاری نمایشگاه کاردستی خلاق با ضایعات و مواد دور ریز توسط غنچه های هلال در مهد کودک شکوفه های بهار جامعه الزهرا(س) اجرا شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این نمایشگاه که به منظور استفاده بهینه از ضایعات و ارتقای فرهنگ کاهش تولید زباله، و همچنین افزایش ضریب خلاقیت در کودکان برای استفاده از ضایعات برگزار شد، بیش از ۲۰۰ اثر هنری خلاق، توسط دستان توانا و هنرمند غنچه های مهد کودک خلق و در نمایشگاه مورد بازدید عموم قرار گرفت.

وی بیان کرد: افزایش فرهنگ تعاون، همکاری و مشارکت در کارهای گروهی و تقویت اعتماد به نفس و رضایتمندی در غنچه های هلال احمر از دیگر اهداف اجرای این طرح ابتکاری بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی