مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

غنچه های هلال احمر قم طرح تجربه یک روز جذاب و شاد در مهد کودک شکوفه های بهار جامعه الزهرا(س)با اجرای برنامه های امدادی و بشردوستانه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به منظور آشنایی غنچه های هلال احمر قم با حوادث و بلایا، نهادینه‌سازی مباحث امدادی و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، نیکوکاری، فعالیت های متنوعی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ارائه خدمات بشردوستانه در حوادث و فعالیت‌های امدادی و تمرین کارهای گروهی غنچه های کانون هلال احمر در مهد کودک شکوفه های بهار جامعه الزهرا(س) از محورهای اجرای این طرح آموزشی بود.

آموزش ابتدایی‏ ترین مباحث کمک‏های اولیه، با هدف آشنایی کودکان با نقاط امن و نا امن در حوادث توسط مربیان با بیان کودکانه، همچنین ارائه و آموزش و مباحث امداد و کمک های اولیه توسط غنچه های هلال احمر از جمله فعالیت های تجربه یک روز جذاب و شاد در مهد کودک شکوفه های بهار جامعه الزهرا(س) بود.

توزیع بروشورهای آموزشی حاوی مطالب آموزشی زلزله، تهیه کاردستی و نقاشی آموزش نقطه ی امن و پناهگیری هنگام زلزله، نواختن زنگ زلزله و پناهگیری همزمان با مشارکت غنچه ها و همچنین برگزاری نماز جماعت توسط غنچه ها به منظور شکرگذاری از نعمتهای خداوند از دیگر فعالیت های اجرایی در این طرح به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی