مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر و سرود کانون های دانش آموزی احسان در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان جوانان برگزاری دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر در دبیرخانه دائمی این جشنواره ملی در استان قم کلید خورد.

دکتر محمد گل فشان با اعلام این خبر و ابراز خرسندی از میزبانی جمعیت هلال احمر قم در این جشنواره ملی، اظهار کرد: با برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری ترویج فعالیت های بشردوستانه و ارتقای آگاهی مردم نسبت به اهداف جمعیت هلال احمر محقق می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: اعضای کانون های دانش آموزی سازمان جوانان آینده سازان این جمعیت هستند و استفاده از ابزارهای هنری می تواند یک سرمایه گذاری مناسب در زمینه فعالیت های فرهنگی بویژه مشارکت دانش آموزان در اجرای برنامه ها با محوریت بشردوستی باشد.

دبیر جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر افزود: استفاده از هنر فاخر و اصیل در این جشنواره و مراجعه به منبع غنی ادبیاتی که در بطن آن انسان دوستی دارای جایگاه ویژه ای است می تواند در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر نقشی کلیدی و اثرگذار ایفا نماید.

وی با اعلام اینکه جمعیت هلال احمر استان قم افتخار دارد برای دومین سال پیاپی میزبان این جشنواره ملی در سطح کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر باشد، بیان کرد: امیدواریم مشارکت حداکثری اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر سراسر کشور در این جشنواره ملی، منشا خیری در تولید محتواهای فرهنگی با رویکرد هنری در راستای اصول بشردوستانه و اهداف متعالی جمعیت هلال احمر و معرفی بهتر فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر باشد.

معاون امور جوانان استان قم نیز ضمن ارائه گزارشی از نحوه ی اجرای نخستین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر گفت: اجرای متفاوت دومین جشنواره با استفاده از تجربه برگزاری نخستین جشنواره در قم دارای اهمیت ویژه ای است، زیرا این جشنواره ها در راستای فرهنگ سازی، و ارتقای مفاهیم ارزشمند انسانی و همچنین معرفی جمعیت هلال احمر در سطح کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود.

محمد مصباحی بیان کرد: با توجه به اینکه این جشنواره می تواند بستر مناسبی برای تولید محتوا در زمینه ی صلح و بشردوستی و ترویج مهربانی و نوع دوستی بین نسل نوجوان شود باید به صورت جدی مورد پیگیری و اطلاع رسانی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: آئین نامه اجرایی در چند مرحله با حضور کارشناسان ستادی و استانی مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت آیین نامه اجرایی جشنواره احسان۲  در بازنگری نهایی و با تغییراتی که بر اساس نظرات کارشناسان گردآوری شده بود به استان ها ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش سرود و نمایش در دو قسمت خواهران و برادران برگزار و داوری آثار، به صورت جداگانه در دو بخش انجام می شود، یادآور شد: در دومین جشنواره احسان، بخش جدیدی با عنوان خاطره گویی ۱۱۲ ثانیه ای اضافه شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی