مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از پایان ازیابی طرح ملی دادرس در مدارس استان قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: طرح ارزیابی در مدارس با هدف ارتقای آموزش و بررسی سطح آموزشی دانش مربیان و همچنین میزان فراگیری دانش آموزان در استان قم اجرا شد.

وی با اشاره به اهمیت رفع نواقص احتمالی در این مرحله از اجرای هفتمین دوره طرح ملی دادرس، گفت: بررسی تعداد تیمهای آموزش دیده و چگونگی تشکیل تیمها و همچنین نحوه اجرای این طرح در مدارسی که اعلام اجرای طرح کردند از موارد مورد ارزیابی به شمار می رود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: این ارزیابی و سنجش عملکرد اجرای هفتمین دوره طرح ملی دادرس با حضور مسئولین و کارشناسان نواحی آموزش و پرورش انجام شد.

مصباحی با بیان اینکه ارزیابی در ۴ ناحیه و ۳ بخش به طور مجزا به صورت سرزده و انتخابی اجرا شد افزود: در مجموع ارزیابی در ۳۰ مدرسه دخترانه و پسرانه سطح استان قم و به منظور ارتقای کیفیت آموزش، با بررسی نقاط ضعف و قوت و میزان تجهیزات مورد نیاز مدارس انجام شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی