مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

نشست کارکنان و اعضای ستادی حوزه معاونت جوانان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سال 98 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این نشست، نخست معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ضمن تشریح نحوه ی اجرای طرح در سال جدید به ارائه گزارشی از روند برگزاری جلسه ها و رایزنی های صورت گرفته در چند نشست با حضور اعضای کانون ها و کارشناسان حوزه جوانان پرداخت.

محمد مصباحی بیان کرد: جلسه های نقد و بررسی نقاط ضعف سال گذشته با حضور اعضا و پرسنل حوزه معاونت جوانان برگزار شد و مصوب شد، بخش اجرایی طرح همچون سنوات گذشته برگزار نشود و در قالب کمیته بندی طرح اجرایی شود، گردآوری شرح وظایف کمیته های اجرایی و برگزاری جلسه ای پیرامون تدوین طرح های پیشنهادی به همراه برگزاری کارگاه های آموزشی در قالب اردوهای یک روزه جهت آشنایی با مناطق گردشگری، تاریخی، زیارتی قـم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی با بیان اینکه در اجرای نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مجموع ۲۶ اکیپ فعالیت دارند افزود: در این طرح جوانان در
۱۸ پست ثابت، ۸ پست سیار و سحاب و همچنین ۵ خیمه نماز، ۲ فضای دوستدار کودک و ۳ ایستگاه سلامت اقدام به ارائه خدامات می کنند.

مصباحی گفت: در هر کانون برنامه های پیشنهادی طی رایزنی ها و بارش فکری توسط اعضا ارائه شده است و طبق زمان بندی طرح ها و روز اجرای آن مشخص خواهد شد.

در ادامه این نشست، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن استماع طرح های پیشنهادی نمایندگان کارکنان و اعضا، در رابطه با طرح ها و ایده های ارائه شده، گفت: با توجه به اینکه سال جدید با ایام ماه رجب و شادی اهل بیت (ع) آغاز می شود، از طرح هایی که موجب افزایش شادی و نشاط بین مسافران و مراجعان پست ها شود حمایت می کنیم.

دکتر محمد گل فشان با تاکید بر اجرای دقیق طرح در سطح استان و اهمیت فعالیت های فرهنگی با محوریت اهداف و اصول هلال احمر بیان کرد: تهیه محتواهای فرهنگی از ملزومات این طرح است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تجارب سال های گذشته و تغییرات آب و هوایی و اقلیمی در فصل بهار، باید به دوام و تحکیم چادرها و برپایی خیمه در اجرای نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توجه کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در ادامه ضمن بررسی طرح ها و ایده های مطرح شده افزود: تهیه تجهیزات جدید و مناسب با فضا و همچنین طرح هایی که در راستای گسترش فرهنگ و اهداف بشردوستانه مطرح شد مورد قبول است و امیدواریم با همکاری، همدلی و همت و مشارکت صد درصدی اعضای جوان و واگذاری مسئولیت ها به داوطلبان جوانان، همچون سنوات گذشته این طرح با موفقیت در قم اجرایی شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی