مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




همزمان با میلاد حضرت زینب (س) نخستین نشست ویدئو کنفرانسی کانون های دانش آموزی با حضور دبیران منطقه ای کنگره دانش آموزی استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ نخستین مانور دورمیزی کشوری با عنوان آشنایی با کنگره دبیران کانون های دانش آموزی هلال احمر با حضور رئیس و معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مدیرعامل، معاون امور جوانان، کارشناسان و دبیران منطقه ای کنگره دانش آموزی جمعیت هلال احمر استان قم در EOC استان برگزار شد.

در این ارتباط ویدئویی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از این ابتکار سازمان جوانان اظهار کرد: به هر میزان در حوزه جوانان سرمایه گذاری کنیم و این انگیزه و تفکر مدیریت را در جوانان ایجاد کنیم، قطعا در آینده جمعیت هلال احمر تاثیرگذار است.

وی همچنین با تبریک روز میلاد حضرت زینب (س) بیان کرد: امید داریم در حوزه دانش آموزی که یکی از ارکان اصلی جمعیت است و ارتباط خوب با آموزش و پرورش، این سرمایه گذاری در کل جمعیت اثرگذار و مفید واقع شده و قدم های مثبت در این مسیر، ثمرات بیشتری به به همراه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه ویدئو کنفرانسی دبیران منتخب منطقه ای کنگره دانش آموزی به معرفی خود پرداختند.

یادآور می شود؛ مهسا جلالی چهر در بخش دختران و محمدرضا علامه در بخش پسران از دبیران منتخب کانون های دانش آموزی استان قم، در اردوهای کشوری به عنوان اعضای شورای مرکزی کنگره منطقه ای کانون های دانش آموزی هلال احمر در منطقه شمال غرب انتخاب شده اند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی