مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم، در مجلس شورای اسلامی و عضو هئیت ریسه مجلس دهم، در بازدید از پایگاه های خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در پایگاه نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم در عوارضی قم_ کاشان به کمپین بهرفت پیوست.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در دومین روز از سال جدید، احمد امیرآبادی فراهانی؛ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو هئیت رئیسه مجلس دهم، از پایگاه های خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر قم بازدید کرد.

وی که در پایگاه‌ طرح‌‌ نوروزی حاضر شده بود، ضمن گفتگو با امدادگران و جوانان در پست عوارضی قم_ کاشان با امضای میثاق نامه به کمپین ملی بهرفت پیوست.

امیرآبادی، با نگارش یادداشتی در این پایگاه ها ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی، از زحمات جوانان، امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم تقدیر کرد.

در متن این یادداشت: آمده است؛ “در روزهای آغازین سال ۱۳۹۸ از امدادگران و جوانان مستقر در عوارضی کاشان بازدید نوروزی داشتم، بسیار خوشحالم که در میان این عزیزان هستم و برای همه آرزوی سربلندی دارم و سال نو را را تبریک عرض می کنم.

امسال ان شاءالله با هدایت رهبر عزیزمان و پشتکار جوانان و همت بلند ملت ایران، سالی سرشار از موفقیت برای ملت ایران خواهد بود.

باید همه با همدلی وهمراهی و با اجرای تدابیر رهبری برای سربلندی ایران عزیز اسلامی گام برداریم. موفق و پیروز باشید.”

گفتنی است؛ اکیپ‌های ثابت و سیار نوروزی امدادی و جوانان هلال احمر قم همچون سنوات گذشته با ارائه خدمات امدادی و فرهنگی و برپایی ۴۲ پست ثابت، سحاب و پست موقت در مبادی ورودی و خروجی شهر و استقرار پایگاه در شهرهای کهک، جعفریه، دستجرد؛ به زائران و مسافران شهر مقدس قم خدمت رسانی می کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی