مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم: داشتن تخصص دومین گام مهم در سوژهیابی و تولید محتوا است
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در ابتدای این کارگاه آموزشی با اشاره به اینکه آموزش خبرنگاری در بحران در سال 75 در هلال احمر کلید خورد گفت: اولین بار یک تیم از خبرنگاران بحران استان در حادثه جنگ افغانستان و دومین بار نیز در زلزله پاکستان به خارج از کشور اعزام شدند که در این دو حادثه عملکرد بسیار مطلوبی از خود ارائه دادند و تجربیات زیادی را کسب کردند.
وی با تاکید بر اینکه خبرنگار بحران بودن و شناخت سوژههای هلال احمر در حوادث و سوانح از اهمیت زیادی برخوردار است بیان کرد: علاوه بر فراهم بودن امکانات و تجهیزات، داشتن تخصص دومین گام مهم در سوژهیابی و تولید محتوا میباشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برگزاری کارگاههای آموزشی مختلف برای اعضای باشگاه خبرنگاران و تداوم آن را در کسب تجربیات و تخصص در زمینههای مختلف را در زمینه تولید محتوای مناسب و مفید در برنامههای مختلف هلال احمر اعم از حوادث، سوانح، مناسبتها و برنامههای پیش روی هلال احمر بسیار ارزشمند دانست.
بهرامی اظهار کرد: هم افزایی بیشتر با اصحاب رسانه می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد چرا که میتوانند یاریگر جمعیت هلالاحمر در ارائه خدمات شایسته تر به مردم و همچنین انعکاسدهنده فعالیتهای هلال احمر در زمینههای مختلف در سطوح استانی، کشوری و برون مرزی باشند.
در ادامه سید حسین میررضائی مسئول باشگاه خبرنگاران هلال احمر استان قم گفت: برگزاری دورههای آموزشی مختلف برای اعضای باشگاه خبرنگاران میتواند در پیشبرد اهداف هلال احمر و کسب تجربه و تخصص برای اعضا مفید باشد.
میررضائی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همافزایی اعضای باشگاه خبرنگاران این دورههای آموزشی به منظور بالابردن انگیزهی اعضا ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: اعضای باشگاه میتوانند با حضور در این دورههای آموزشی در تولید محتوای مناسب، تخصصهای لازم را به دست آورند.
گفتنی است: در این کارگاه آموزشی 20 نفر از اعضای باشگاه خبرنگاران حضور داشتند.
- ۹۹/۱۲/۱۴