مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، با حضور معاون با حضور معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، مدیر کل مدیریت بحران، مدیرعامل، معاون امور جوانان، معاون آموزش و پژوهش، مسئول حراست و اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر، کارشناسان و اعضای فعال معاونت امور جوانان هلال احمر و سایر مسئولین استانی، در مرکز امور جوانان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، در ابتدا مسئولین از کلاس‌های آموزشی مرکز امور جوانان هلال احمر قم از جمله کلاس زبان انگلیسی، نقاشی، داروشناسی، کامپیوتر و گرافیک و خیاطی، بازدید کردند.


در ابتدای مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانی جوانان، محمد رضا بهرامی بیان کرد: ۲٦ هزار و ٦۳۱ نفر از مردم استان قم در مجموعه جمعیت هلال‌احمر عضو و دارای شناسنامه فعالیت در بخش‌های مختلف هستند.


مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر قم در ادامه گفت: در حوزه معاونت امور جوانان، ۳ هزار و ۲۵۹ نفر از جوانان بالای ۱۸ سال ثبت شده که بخش وسیعی از آن‌ها عضو کانون‌ها و خانه‌های هلال هستند.


وی افزود: در سال گذشته ۳۱ هزار و ۲۳۰ نفر در ۳۲ رشته آموزشی در کلاس‌های سالانه اوقات فراغت معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم شرکت کردند.


در ادامه معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت‌: هلال احمر مرکز ارائه ضروری‌ترین، به موقع‌ترین و پاک‌ترین خدماتی است که در هنگام وقوع خطر، برای آسیب‌دیدگان حضوری آرامش آفرین دارد.


حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم ادامه داد: آسیب دیدگان با دیدن لباس مقدس هلال‌احمر بر تن امدادرسانان آرام می شوند و در حوادث لباس و پرچم آنها برای انسان‌ها آسودگی خاطر به همراه دارد.


وی افزود: در حوادث اخیر، حادثه دردناکی که برای رئیس جمهور خدوم جهادی شهید اتفاق افتاد، امدادگران از سر تا ذیل برای امدارسانی همه توان و امکانات خود را به میدان آوردند.


معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: این خدمات آرامش آفرین قابل فراموشی نیست و جامعه قدرشناس تلاش‌های مخلصانه امدادگران است.


وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات زودهنگام و ناگهانی بر جامعه تحمیل شد. این موضوع حق و تکلیفی است که باید از آن بهره ببریم. همانگونه که در حوادث در کنار مردم هستید، با تمام ظرفیت از مردم برای حضور حداکثری دعوت کنید.


مدیر کل مدیریت بحران استان قم بیان کرد: همچون سال‌های گذشته امسال طرح ملی دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) با همکاری اداره آموزش و پرورش استان قم به خوبی اجرا و موفق به کسب رتبه حائز اهمیت شد.


محسن اروجی در ادامه گفت: جمعیت هلال احمر در طول سال مسئول آموزش همگانی جامعه در زمینه حوادث غیرمترقبه است.


وی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن کشور و گستردگی فراوان حوادث، دانش آموزان و مسئولین با یادگیری آموزش‌های مقابله با حوادث غیر مترقبه که بخشی از اوقات فراغت آن‌ها نیر هست، طبق قوانین مدیریت بحران نکات نجات دهنده را به خانواده خود نیز یاد خواهند داد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی