مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری دوره تربیت مدرس «دادرس سبـــز» تغییرات اقلیمی با محوریت سیلاب و خشکسالی در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با حضور مربیان قم، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم‌، محمد مصباحی اظهار کرد: دوره تربیت مدرس «دادرس سبـــز» تغییرات اقلیمی با محوریت سیلاب و خشکسالی با حضور ده نفر از مربیان طرح ملی دادرس قم در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.


وی در ادامه بیان کرد: ارتقاء آگاهی و بینش صحیح نوجوانان در رابطه با تغییرات اقلیمی، توسعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی در میان نوجوانان‌ با محوریت حفظ محیط زیست، شبکه سازی نوجوانان و تغییر رفتار، بهینه سازی و بهبود رویکرد برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان (به ویژه طرح ملی دادرس) با محوریت تغییرات اقلیمی و محیط زیست، از اهداف اصلی برگزاری این دوره بود.


وی افزود: مربیان در این دوره آموزش‌های لازم را فراگرفته و آموخته‌های خود را در طی سال تحصیلی و اجرای طرح ملی دادرس به اعضای تیم خود منتقل می‌کنند.


وی خاطرنشان کرد: افراد حاضر در دوره با موفقیت در آزمون، گواهی‌نامه بین‌المللی و دو امضایی مشترک بین سازمان جوانان و یونیسف را دریافت خواهند کرد و به عنوان مدرس «دادرس سبــز» شناخته خواهند شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی