مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از حضور جوانان هلال‌احمر در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر به مناسبت گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد مصباحی بیان کرد: در گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر با حضور جوانان هلال‌احمر قم برگزار شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر قم گفت: در این نشست گزارش عملکرد فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در حوزه پیشگیری و آموز‌ش‌های پیشگیری از اعتیاد ارائه شد.


وی ادامه داد: برگزاری کارگاه تربیت مدرس پیشگیری از اعتیاد ویژه ۳۳ نفر از روان شناسان داوطلب، تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد، کانال نمایشگاه مجازی آشنایی با سوءمصرف مواد مخدر، کمپین نه به اعتیاد، برگزاری کارگاه‌های پیش از اعتیاد ویژه پرسنل و اعضاء، برپایی غرفه و آگاه‌سازی عموم مردم با موضوع آگاه سازی والدین در ایام نوروز، از جمله گزارشات ارائه شده بود.


وی افزود: احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم و دکتر عبدالوهاب بیگ پوری دبیر فراکسیون تشکل‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، در این نشست حضور داشتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی