مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

نشست مسئولین معاونت امور جوانان هلال‌احمر و هیأت بسکتبال قم به منظور برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌ امداد و کمک‌های اولیه ویژه مربیان و ورزشکاران آقا در روز جهانی امداد و کمک‌های اولیه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، به مناسبت روز جهانی امداد و کمک‌های اولیه و در راستای تفاهم نامه فی مابین جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص راه‌اندازی خانه‌های هلال تخصصی ورزش و جوانان، جلسه‌ای با حضور معاون امور جوانان هلال‌احمر و رئیس هیأت بسکتبال قم در مرکز امور جوانان برگزار شد.


بر اساس این گزارش; همکاری دو حوزه در سال‌های اخیر و راهیابی تیم بسکتبال دختران هلال‌احمر به لیگ‌های کشوری، از اهداف برگزاری این جلسه بود.


این گزارش می‌افزاید; در این جلسه مقرر گردید دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه که در سال گذشته برای مربیان، داوران و ورزشکاران خانم برگزار شده بود، ویژه آقایان نیز برگزار شود.


همچنین بستری فراهم شود تا ملی‌پوشان و ورزشکاران نام‌آور بسکتبالیست این هیأت، ضمن عضویت افتخاری و داوطلبانه در جمعیت هلال‌احمر، سفیران امداد و کمک‌های اولیه در بین ورزشکاران نیز باشند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی