مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان قم در پی سانحه معدن طبس، در پیامی آمادگی خود را جهت حضور در منطقه اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان قم در پی سانحه معدن طبس پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: 


حادثه تلخ و دلخراش معدن در طبس که منجر به جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از کارگران نجیب و پرتلاش این معدن شد، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

از خداوند متعال برای جانباختگان این حادثه ناگوار آمرزش و مغفرت الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های محترم آنان صبر و سلامتی مسئلت می‌نماییم. 


ضمن اعلام همدردی با خانواده قربانیان حادثه و طلب سلامتی و بهبودی مصدومین این واقعه تلخ؛ خانواده بزرگ روانشناسان و مشاوران استان قم، خود را در غم‌ عزیزان داغدیده شریک می‌داند و آمادگی خود را برای ارائه خدمات روانشناختی اعلام می‌دارد.


همچنین طبق تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام روان شناسی و مشاوره و جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، روانشناسان و مشاوران داوطلب و مجرب استان قم، آمادگی خود را برای حضور در تیم‌های تخصصی و اعزامی جمعیت هلال‌احمر استان قم در جهت حمایت روانی از این عزیزان اعلام می‌دارد.


روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان قم 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی