مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از آماده‌سازی و سازماندهی جوانان به منظور شرکت در سی‌امین دوره مسابقات سراسری «رفاقت مهر»، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد مصباحی بیان کرد: با توجه به برگزاری سی‌‌امین دوره مسابقات سراسری «رفاقت مهر» با رویکرد استعدادیابی جوانان، دوره‌های آموزشی بازآموزی ویژه جوانان هلال‌احمر استان به منظور آماده‌سازی برای شرکت در این مسابقات، برگزار شد.


وی ترویج فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی، شناسایی و پرورش استعدادهای جوانان در زمینه‌های فرهنگی و هنری و ایجاد فضایی برای تبادل نظر و تجربه بین جوانان علاقه‌مند را از اهداف مهم برگزاری این طرح دانست.


معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر قم با اشاره به دو بخش امدادی و غیر امدادی این مسابقات، گفت: مباحث; کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری، حمل مصدوم و آزمون کتبی در بخش امدادی و طراحی نرم افزار و زبان انگلیسی در بخش غیر امدادی است.


وی افزود: در این دوره‌ی بازآموزی، جوانان با انجام تمرین‌های عملی با هدف توانمند سازی و افزایش مهارت‌ها، دانش خود را به روز می‌کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی