مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۳ ثبت شده است

نشست مسئولین معاونت امور جوانان هلال‌احمر و هیأت بسکتبال قم به منظور برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌ امداد و کمک‌های اولیه ویژه مربیان و ورزشکاران آقا در روز جهانی امداد و کمک‌های اولیه برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از راهیابی جوانان هلال‌احمر استان به لیگ باشگاهی بسکتبال نوجوانان دختر کشور خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برپایی ایستگاه فرهنگی مذهبی منتظران ظهور در مسیر پیاده‌روی عاشقان حضرت مهدی(عج) به همت جوانان کانون دانشجویی این معاونت خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: جلسه هم‌اندیشی سی‌‌امین دوره مسابقات رفاقت مهر دانشجویی با هدف سازماندهی اعضاء و برنامه‌ریزی درباره اجرای این مسابقات در مرکز امور جوانان این جمعیت برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه معلمان و مربیان اداره آموزش و پرورش استان، با همکاری معاونت آموزش و پژوهش در مرکز امور جوانان خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از خدمت‌رسانی جوانان هلال‌احمر قم به زائرین حرم مطهر رضوی در قالب طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت» خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری جلسه توجیهی به منظور اعزام اعضای این معاونت به مشهد مقدس به منظور خدمت رسانی به زائرین امام رضا(ع) خبر داد.