مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

۱۶ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از آماده‌سازی و سازماندهی جوانان به منظور شرکت در سی‌امین دوره مسابقات سراسری «رفاقت مهر»، خبر داد.

نخستین کمیته استانی اجرای سیزدهمین دوره طرح ملی دادرس( دانش‌آموز آماده در روزهای سخت)، با حضور معاون امور جوانان هلال‌احمر، معاون اداره کل تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، و مسئولین اجرای طرح دادرس در نواحی و شهرستان‌های استان قم برگزار شد.

نشست هم اندیشی کانون طلاب هلال‌احمر استان قم، به منظور برگزاری کلاس‌های امدادی و فعال سازی مدرسه‌های علمیه در سال تحصیلی جدید، با حضور مسئولین برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی مسئولین معاونت امور جوانان هلال احمر و دانشگاه صنعتی قم به منظور برنامه‌ریزی در خصوص اجرای طرح‌ها در این دانشگاه، برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از آمادگی تیم سحر به منظور اعزام به لبنان خبر داد.


أعلن نائب شؤون الشباب فی جمعیة الهلال الأحمر لمحافظة قم، عن جاهزیة إرسال فریق سحر إلى لبنان.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری جلسه هم‌اندیشی دبیران کانون دانشجویی هلال‌احمر با هدف برنامه‌ریزی طرح‌های اجرایی در ترم جدید، خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از تقدیر جوانان این معاونت از آتش نشانان به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی خبر داد.

نشست مشترک معاونت امور جوانان هلال‌احمر با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم با هدف برنامه‌ریزی اجرای بهینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از بهره‌مندی ۹ هزار و ۳٤۳ نفر از جوانان و نوجوانان استان از طرح‌های غنی سازی اوقات فراغت در شش ماه نخست سال ۱٤۰۳ خبر داد.

در راستای آغاز مرحله سوم طرح ملی یاس در استان قم، معاون امور جوانان، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم، رئیس اداره دانشجویی و جوانان هلال‌احمر، معاون فرهنگی و کارشناس طرح ملی یاس در کمیته امداد امام خمینی(ره)، از روند برگزاری دوره‌های آموزشی بازدید کردند.