مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

۱۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

نشست هم‌اندیشی مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک استان قم با معاون امور جوانان و رئیس اداره دانش‌آموزی، به منظور بررسی برگزاری دوره‌های آموزشی برگزار شد.

رئیس شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهک از برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت‌های تیمی» ویژه تیم‌های امدادی در پایگاه امداد و نجات این شهرستان، خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از دیدار اعضای کانون جوانان با خانواده شهید جانباز در گرامیداشت سالروز بازگشت سرفرازانه آزادگان به میهن اسلامی، خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از حضور جوانان هلال‌احمر در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر به مناسبت گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، خبر داد.

چهارمین دوره جشنواره اتفاق در قم برگزار شد

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ

چهارمین دوره جشنواره اتفاق به منظور تجلیل از سمن‌های برتر جوانان استان قم برگزار شد.

به مناسبت ۲۲ مرداد ماه روز تشکل‌های مردمی و مشارکت اجتماعی، استاندار قم با تشکل‌ها و گروه‌های جهادی استان دیدار و گفتگو کرد و مسئولین و اعضای جوان هلال‌احمر استان نیز در این دیدار حضور داشتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برپایی فضای دوستدار کودک با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در حوزه علمیه دارالشفای استان خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری سومین جلسه هماهنگی با اعضای کانون دانشجویی هلال‌احمر درباره شرکت در انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر، در مرکز امور جوانان خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری نخستین جلسه آموزشی پیشگامان پیشرفت و عدالت هلال‌احمر در کشاف المهدی لبنان خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه ۲۵ نفر از معلمان و مربیان اداره آموزش و پرورش استان، در مرکز امور جوانان خبر داد.